Söndag & Pappas dag hela dagen....

Jag & mamma fixade frukost till pappa, han fick även 2 paket. En tröja & en sak som man skall ha utanpå kudden. På tyget stod det "Världens Bästa Pappa". Även slipsknuts-beskrivning var tryckt på tyget.
Vi åkte ut en sväng, pappa skulle byta tröjan. Jag somnade i bilen, när jag sedan vaknade upp så befann jag mig på Lek & Bus Landet. Kent + Sina 3 tjejer var oxå där. Gissa om det blev bus??? Kent var snäll och tog med mig till den STORA klätterborgen, bollhavet och rutchkanan hann vi oxå med. Det var första gången som pappa besökte Lek & Bus Landet. Jag tror att han tyckte det var roligt, frågan är bara om han tyckte det var lika roligt som mig (eller mamma). Tror nog att det är mamma som tycker det är roligast av alla oss tre.
Efter Lek & Bus Landet åkte vi hem för att laga mat. Efter maten ville mamma åka till sin pappa och gratta honom. Vi åkte själva för pappa skulle spela innebandy. Det blev fika, även Morbror Stefan & Söta Jasmiina + Roliga Ramsi kom på besök.
Pappa ringde efter innebandy matchen, han ville åka till sin pappa och gratta honom. Kvällen hade kommit och mamma var så himla trött så hon valde att åka hem. Pappa & jag åkte själva. Det gick lika bra det!
Jag lekte med Farfar & Fisken Billy.
Mamma såg bra förvånad ut men samtidigt VÄLDIGT glad när jag och pappa knackade på dörren. "Nämen är du fortfarnade vaken Joel" Så sa mamma när vi kom hem.
Kvällen avslutade med mys med mamma & pappa

Mys Mys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0