Inställd påhälsning av mina vänner....Men påhälsad av en TAND!!

Idag skulle mina kompisar Vilmer & Cecilia kommit på besök, men mamma avbokade det. Hon har blivit så förkyld och ont i halsen har hon oxå. Tråkigt, tråkigt
Eftersom mamma har trott att jag skall få tänder när jag är så förkyld och snorig, så börjar jag att misstänka att hon oxå skall få tänder, ha ha!
Det har iallafall dykt upp en tand idag, på vänstra sidan på den nedre halvan av munnen, mamma säger att det är en till på G!
Annars har det varit lugnt idag, har slagit skallen i golvet då jag satt och lutade mig bakåt, pang sa det. Det gick över snabbt, mamma kom och tröstade mig!!
Har ätit en hel stor burk lasange idag + en stor burk efterrätt! Det går bra att äta nu när man har fått en tand.*ler*
Har fått mig ett par solglasögon idag, "göra" fräcka!
Nepp nu skall jag ta hand om min sjuka mamma, skall bädda ner henne i sängen.
Pappa är bort rest idag så det är bara jag & mamma hemma, han kommer hem  i morgon.
Nu skall jag gå och borsta min tand och sedan skall jag oxå gå och lägga mig!
Hej hopp!!
Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0