Lite av varje...

Jag har gjort lite av varje de senaste dagarna, mamma har arbetat kväll tis, ons & tors så jag har blivit passad.
I förrgår natt när mamma kom hem så vaknade jag. Trodde nästan att det var morgon, jag var klar vaken och på mitt bästa humör. Jag ropade efter ena katten "Katt Katt Katt", den enda som kom var mamma. Jag hamande i den STORA sängen för mamma trodde att jag snabbt skulle somna om. Nepp jag låg och vinkade till pappas klocka som visar sig i taket, jag fortsatte att ropa efter katterna men de kom inte. Till slut började jag att bli trött igen, mamma såg ut som ett spöke, tror att hon var jätte trött. Iallafall så blev jag dumad i min säng och både jag och mamma somnade så gott.
Morgonen där på var mamma ännu mera likt ett spöke. Ha ha Jag var pigg som en lärka.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0