Det börjar så smått att...

Bli klart i den nya lägenheten. Mitt rum e nästan helt klart, det skall bara fin putsas lite. Jag har fått hjälpa till lite, fast jag målade på fel ställen. Skorna och hall golvet valde jag att måla. Det dög visst inte enligt mamma! Det e verkligen kul på den nya stället, stora ytor som jag kan springa runt och skrika i. Mamma är så glad över all hjälp som vi får, vad skulle vi göra utan den tro?? Vi är så tacksamma!
Idag kommer min pappa hem, fast jag sover nog när han kommer. Har jag tur så lyfter pappa över mig till den STORA sängen och snuffar lite på mig innan han lägger tebax mig i min säng igen.
Idag har jag varit på Liseberg, jag och farmor fick träffat tomten, jag gav honom en lapp där jag (eller Kent) hade skrivit vad jag önskade mig i julklapp. Vet ni vad det var?? Jo en dammsugare! Jag tyckte inte att Tomten var så fin! Jag tittade på honom med STORA ögon och jag rörde inte en min!
Undrar om jag får någon dammsugare i Julklapp!
Vad gör jag annars på dagarna?? Jo jag dammsuger och hjälper till att renovera den nya lägenheten. Det blir fint, fast mamma & pappa kör sjukhus tema, det är bara det röda korset på dörren som saknas, sem kan man tro att vi skall bo på sjukhus!
Jag säger titta & pekar på saker nu, fast jag tjatar mest om dammsugare hela tiden om jag skall vara ärlig!
Nu skall jag ladda så att jag orkar hjälpa till att renoreva i morgon!
Ha det gott alla ni där ute!
Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag ska måla ett vitt kors på dörren!

2008-12-05 @ 23:57:19
URL: http://emmoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0