Äntligen hos mormor & morfar!

Pappa & mamma fick mat & fika hos mormor & morfar!
Sen ringde mormor 2 och berättade att hon hade besök, det var Kent, Annika & mina två kusiner Nathalie & Felicia. De kom upp till morfar & mormor. Sen helt plötsligt som gubben i lådan dök min morbror Stefan & Jasminna upp. Det var kul att träffa alla eftersom det var ett tag sedan jag träffade dem! De tyckte det var kul att se mig och självklart tyckte de att det var sååå skönt att jag mådde bättre!
Pappa hade med sig sitt com hem kort till digital boxen så att han & morfar kunde kika på Frölunda, de vann *jippi*
Nu har pappa åkt hem och jag myser hos morfar!
Det blir en lugn kväll hos mormor & morfar & mormor 2.
Mamma skall kika på den där musik saken som  kommer på tv. Pappa skall på pub kväll med innebandyn, hoppas att han är rädd om sig och att han inte mår alls för dåligt i morgon!

Jag har fått lite feber igen, 38,1 C, gissa vad jag fick "där bak" av mamma?? Jo en alvedon

I morgon blir det kalas, min farmor fyller år. Skall bli kul att träffa alla där!

Ha nu en bra kväll alla ni som läser min blogg, nu skall jag mysa vidare!

Kram så länge!

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

Hejsan Joel. Vilken liten goding du är då. Hoppas på att få träffa dig :)
Kram Eva-Lena

2008-02-24 @ 09:24:20
URL: http://www.evalena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0