Då var det dax!!

Idag är det dax för nya undersökningar på mig!
Fick i allafall väckt mamma i morse så hon gick upp med mig, vi var uppe före pappa! *ler*.
Mamma lurade mig, trodde att jag skulle få tutte med istället så kom hon med den där äckliga sprutan. Jag gav mig på en gång, sen efter det så fick jag tutte av mamma, tror att hon tycker lite synd om mig!
Pappa vaknade av mitt skrik och gick in och duschade, sen kom han och pussade på mig!
Nu börjar jag att bli lite trött igen, skall nog passa på att vila innan avfärden till sjukhuset!
Vi höres senare!!
Joel

Kommentarer
Postat av: ninna81.blogg.se

Hejhej!
Hoppas att allt gick bra på sjukhuset!
Saknar dig massor, men även mamma och pappa lite!
Bilder på dina katter med tack!
Puss o kram

2008-02-27 @ 18:21:10
URL: http://ninna81.blogg.se
Postat av: Eva-Lena

Hoppas det gick bra i dag med undersökningen.
Kram Eva-Lena

2008-02-27 @ 22:13:58
URL: http://www.evalena.blogg.se
Postat av: Joel!

Inte så bra tyvärr! Jag fick ont!

2008-02-27 @ 23:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0