I dag väntar ett nytt Sjukhus besök!

På sjukhuset skall de ta ett nytt blod prov (ett stick i min lilla tå) på mig. Det är bara för att se så att infektionen är på väg tillbaka och för att se om pencilinen verkar som den skall!
Det skall även lämnas ett urinprov. Får se om mamma lyckas med det hemma eller om jag får lämna ett där!
Natten har varit ok, blev väckt runt 02.20 för att få en alvedon "där bak", jag hade då 37,7 C.
Nu i morse fick jag en ipren, men mamma fick kämpa på bra, jag lyckades bajsa ut de två första försöken, det tredje tryckte jag oxå ut.
Sen lurade mamma mig, hon lade mig i sängen och jag trodde att vi skulle mysa, självklart slappnade jag av och vips så hade jag tablettern "där bak". Nu gick det inte att trycka ut den...kanske lika bra det för lite skönt är det efter ett tag när den verkar.
Min snälla Farmor skall följa med oss till sjukhuset idag när pappa jobbar!
Hej hopp så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0