Vad hände igår?

Vaknade och fick medicin & sedan gröt. Min kompis Vilmer ringde och "tjötade" lite, sedan pratade mamma med hans mamma. Om jag mår bra på fredag skall jag få träffa Vilmer. *Jippi*.
Idag har mamma varit trött, det har inte hänt så himla mycket på hemma fronten. Tror att hon var lite rastlös, hon bestämde sig iallafall för att hämta morbror Stefan.
Jag hamnade i min kärra & sedan rullade det för fullt, Stefan körde fast jag tror att han frös om händerna. Mamma tog över efter ett tag.
Vi gick från Lunbystrand bort till Eriksberg, det blåste kallt så mamma satte på vindskyddet på min kärra.
Vet ni vad jag gjorde efter ett tag, jo jag somande så gott!
Nu var promenaden slut och morzan släppte av morbror Stefan på Backaplan! Vi skulle hämta upp min älskade pappa!
Faster Emma hade varit på sjukhus besök och fått något i ögat som gjorde så att hon inte fick köra bil. Mamma och pappa fick rycka ut och hjälpa till. Vi körde hem Faster & Farmor. Det bjöds på mat och alla mumsade så gott!
Vi åkte hem & jag fick den där jäkla medicinen, jag blir så arg när jag får den, först så håller de fast mig, sedan kör de in en spruta i munnen på mig och sedan smakar det något jätte äckligt, bläää. Men jag måste äta den för att bli frisk.
Annars mår jag bra, ingen feber och inte har jag ont någonstands, mamma säger att jag ser frisk ut men att det måste vara tänder på G.

Japp detta var min måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0