Lite av varje...

Jag har gjort lite av varje den senaste tiden:
vart hos mormor & morfar,
sovit till 08.30 en dag,
och sovit till klockan 09.30 en annan dag,
busat med Lasse & Barbro,
Fått mitt 1:a riv märke utav Katten Lasse, fast jag får skylla mig själv för jag drog honom allt vad jag kunde i svansen. Synd bara att mamma inte hann att stoppa honom. Fast jag blev inte ens ledsen, fattade inte att jag skulle sluta. Katten tröttnade och gick därifrån.
Träffat Nathalie, Felica & Annika innan de åkte till Finland,
varit på Gamle morfars kalas,
tittat när Morbror Stefan & Kent sjösatte sina båtar,
fått en massa leksaker utav morfar, bla en trumma som mamma & pappa blev jätte glada över, en jätte cool hammare som låter när jag slår eller vifftar med dem, en jätte söt nalle som sjunger och spelar när man trycker den på bla näsan eller örat eller fötterna eller händerna,
Badat i ett stort badkarl,
Tränat mig en massa på att resa upp mig,
vart på Backaplan
tappar bort Traz Zixten men hittat den igen.
Sen har jag gjort lite annat smått & gott men det orkar jag inte blogg om!

Jo, kan ju berätta att mina två övre framtänder har börjar att kika fram.

Hej hopp alla glada blogg läsare...
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0