En Seg Söndag!

Gud vilken seg söndag, mamma & pappa var så trötta, vi var hemma och inne hela dagen, mamma och pappa lekte med mig nästan hela tiden, vi låg på golvet. Mitt på dagen tog vi oss en tupplur alla tre. Det var skönt!
Lasse & Babro verkade oxå slöa, kanske berodde det på vädret, regn hela dagen, bläää.
Fick ligga och brottas lite med min rävmamma och hennes unge (gossedjur) , fast jag tyckte att "lapparna" var bäst. De var långa och bra, Ikea har ju världens största lappar!
Vet ni något mera då? Jag har börjat att låta som ett monster. Vilka konstiga läten man kan göra med munnen, jätte kul!
Graaa...
Joel

Kommentarer
Postat av: vilmer

Coolt att du kan låta som ett monster!!! Du måste lära mej kompis.

2008-03-10 @ 16:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0