Fredag & Full Rulle & En trött pappa!

Vakande mitt i natten & ville ha mera tutte, mamma är snäll så jag fick mig en slurk!
Klockan 07.10 vaknade jag för dagen, strax därpå gick mamma upp med mig, jag ville ha gröt och självklart fick jag det. Nu kom även mormor upp. Jag satt och studerade henne i minsta detalj, hon såg trött ut. Jag fick en massa pussar. Tror att hon blev lite full i skratt när jag tittade sååå på henne, jag ville ju se vad hon gjorde. Mackorna som mamma fick såg goda ut och mormor sa:
- tänk Joel när du får äta smörgås. 
Ja, tänk er det!
Efter ett tag brakade det till "där bak". Mamma bytte på mig och sedan hjälptes mamma och mormos åt med att göra mig i ordning för dagen.

Nu ringde det i mammas telefon! Pappas bror (och hans fru)  & pappas syster (+ mammas ena kusin) skulle komma på blixt besök hos mormor! Kul att få träffa Mammas Faster & Kusinen för första gången. De hade med sig paket till mig, det var såå kul att få prassla med pappret. Det ena paketet innehöll kläder och det andra innehöll tallrikar och en mugg. Jätte fint. Tack!
De åkte och nu ville mamma oxå åka hem. Min pappa skulle komma hem idag! *jippi*
Vi kom hem och strax efter kom även pappa! Äntligen hemma och nu nalkas det helg, skönt!
Pappa tog upp mig på en gång med var tvungen att lägga ner mig igen, jag blev sååå himla ledsen. Jag fick komma upp igen.
Även fast pappa var jätte trött så hade han föreslagit att mammas Faster & kusin skulle komma på besök. Även Stefan, Jasmiina, Ramsi & Morfar skulle komma.
Morfar kom först, han lekte en snabbis med katterna, han hade en laserpekare med sig, även jag tyckte att den var kul, jag stirrade på den röda pricken med öppen mun. Vilken konstig sak!
De andra kom oxå nu. Vi satt alla runt bordet och fikade. Jag blev så jätte trött att jag nickade till!
Det var dax för mig att besöka min säng!

ZZZZZznark
Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0