Lördag!

Lördagen började med att pappa gick upp med mig runt 8.00 tiden, trodde att han skulle vara trött efter fredagens utgång, men han kom hem tidigt.
Jag fick gröt och sedan tog jag det lugnt.
Runt klockan 14.00 hamnade jag hemma hos morbror Stefan & söta Jasmiina, den Roliga hunden Ramsi var oxå hemma. Det var lite synd om honom, han hade vart hos tandläkaren och fått dragit ut 4 tänder, han fick oxå pencilin som jag. Idag var det sista dagen jag fick den där äckliga pencilinen.
Just när mamma tog av mig kläderna så kommer min morfar in genom ytterdörren, *jiihaa* skall han oxå vara med och passa mig? Mamma & pappa skulle på hockey och jag skulle få vara hos morbror & Jasmiiina. Kul att även morfar dök upp! Nu blir det bus!
Jag fick mat och tillslut somnade jag en liten stund.
Mamma och pappa kom tillbaka efter ett par timmar, och de var glada, Frölunda hade vunnit! *hejja Frölunda*
Vi åkte hem och mös resten av kvällen, jag såg några bitar på Melodifestivalen, men jag blev trött och somnade ifrån den!
Hejja Charlotte & Linda!
Joel




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0