Och så Var Måndagen oxå slut!

Mormor 1 & Mormor 2 kom, de hade handlat med sig mat till mig och till sig själva! Jag visade dem vad jag kan rulla,sedan var det dax för lite mat. Jag fick broccoli/potatis puree blandat med spagetti & köttfärs sås, det smakade så där. Mellan målet som de hade handla med sig var mycket godare, *mums*.
Sedan bar det av ut i det fina vädret, även denna gång var det såå mycket att titta på, jag blev trött efter ett tag så jag tog mig en tupplur!
Vakande sedan av att mormor tog av mig kläderna, bra för det hade börjat att bli lite varmt. Det lagades mat och samtidigt kom min älskade pappa hem, han såg trött ut och han är såå himla förkyld. Stackars dig pappa! Zixten skulle sova borta en natt till, han hade sms:at till pappa och sagt att han måste vara borta en natt till, *snyft*
Morbror Stefan kom på blixt besök, han busade med mig, han pratar mitt språk med mig, konstigt att han kan det?? Nu var det dax för alla att äta! Det bjöds på (även här) spagetti & köttfärs sås!
Morbror lämnade bygget ganska snabbt, han skulle tvätta sin bil. Tidigare hade han vart hos doktorn för de skulle fotografera hans knä, han har ont i det och säger att det är inte som det skall vara, hoppas att det inte är för skadat/slitet för han skall ju spela fotboll med mig när jag blir stor!
Mormor1 & Mormor 2 tackade för sig och åkte hemåt.
Farmor & Faster kom strax efter, mamma & pappa ville åka med dem ut till Ingvars grav. Mamma säger att det är 2 år sedan han reste till himlen!
Vi kom ut ,men jag sov, mamma har berättat att det var sååå fint.
Vi åkte hem igen, Faster & Farmor busade med mig på golvet. Farmor gav mig gröt, sedan brakade det "där bak" det blev en liten olycka i mina kläder, *oops*, pappa säger att det är sånt som händer, eller han säger, finns det inkomster så kommer det utgifter .
I morgon kommer jag inte att få träffa min pappa, han skall sova på hotell, han måset jobba så vi kan få pengar så vi kan handla mat & betala räkningar! Har jag tur så får jag träffa honom på onsdag om jag nu inte har somnat när han kommer hem! *hoppas*~*hoppas* att jag är vaken!
Min säng har blivit nerflyttad en nivå idag, de säger att det är bäst så, ifall ja g skulle få för mig att resa mig upp, hur man nu gör det??
Nu när mamma lade mig i min säng så kunde jag se över till mammas & pappas säng, vad bra, nu kan jag ju se om de är vakna eller om jag skall väcka dem. Detta är ju mycket bättre än innan. Mamma & pappa skrattade sååå åt mig nu i kväll, de låg och kikade från deras säng över till min, då lyfte jag upp huvudet och log tillbaka på dem, de säger att de älskar mig mera än mest!
Nu skall jag gosa lite med Pelle-Jöns innan jag somnar, Känner att John-Blund är på G

Tror att han är här nu ZZZZZZzzzzzzz
Znark Joel


Kommentarer
Postat av: Ekström

Godnatt Prinsen! Det va kul att få träffa dig idag igen! =) jag älskar dig massor!

2008-03-03 @ 22:01:39
URL: http://emmoo.blogg.se
Postat av: Eva-Lena

Hoppas du har sovit gott Joel :)

2008-03-04 @ 07:53:40
URL: http://www.evalena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0