Torsdag & Besök!

Mamma & Jag fick besök av en trevlig tjej som heter Mona! Mamma & hon har jobbat ihop på volvo! Jag vaknade precis när hon stod och kikade på mig. Hon såg glad ut, och självklart blev jag oxå glad! Jag fick komma upp! *Tack*
Hon hade med sig ett paket till mig, ett långt blått roligt snöre fanns det på paketet, det var så roligt! Mamma fick hjälpa mig att öppna paketet. Vilka fina kläder jag hade fått! Mamma fick fina gula blommor, tulpaner heter de!
Senare kom pappa hem, det blev mycket bus och jag visade mamma + pappa mitt nya läte som jag har lärt mig. Jag kluckar med munnen, det låter väldigt svagt men det är roligt att göra. Jag har även börjat att trycka in mina gosedjur i munnen samtidigt som jag låter/skriker så högt jag kan! Även det är väldigt roligt, fast det som är roligaste är att titta på mamma & pappa medans jag gör det. De ser så roliga ut! Ha ha
På kvällen blev det hockey, Frölunda spelade igen, jag orkade inte titta så länge! Hamnade i min säng och det tog inte många sekunder innan jag somnade.
ZZzznark
Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0