Torsdag + Övernattning hos mormor & morfar!

Idag tog jag & mamma det lugnt på morgonen, vi låg och mös i den stora sängen och gick upp sent! Vi skulle hämta upp mormor när hon slutade jobbet!
Vi åkte lite tidigare, letade upp mormor på hennes jobb och hälsade på de som jobbar där. De tyckte att jag hade blivit såå stor, en av tjejerna sa att jag inte hade något hår, men då sa mormor:
-det har han visst, men det är ljust!
Ha, där fick tjejen!
Vi gick till mat affären, mamma & mormor skulle handla. Jag somande i vagnen. När jag sedan vaknade så var den där hemska, konstiga, svarta, saken med vingar och fyra ögon i taket. Takfläkt säger mamma att den heter. Jag låg visst i mormors & morfars säng. Mormor 2 kom oxå till mormor och strax där på kom även morfar hem!
Mamma och morfar skulle på något som heter ishockey, morfars syster, morfars bror och två av mammas kusiner skulle oxå kika på det "där"
Det var jätte kul hos mormor, mormor 2 busade jätte mycket med mig, jag skrattade tills jag kiknade! Och jag somnade sent, klockan hann att bli 21.30. Sedan blev jag tutt sugen igen vid 23.30 då jag fick mig en slurk. *mums*.

*Slurk* *Slurk*
Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0