1:a Maj & Besök + Dans uppvisning

Morfar var det första jag såg efter min middags tupplur, han var på besök. Nu kunde jag ju visa honom mina två små tänder och även hur jag tar mig framåt. Han skrattade åt mitt fina underliga sätt! Idag gick mamma loss i köket, det lagades pannkakor & sockerkaka, inte fick jag smaka något av det.
Efter ett tag kom även Morbror Stefan & söta Jasmiina på besök. Hunden Ramsi var inte med.Jag fick mellanmål av Jasmiina. Mums vad det e gott med mat!
När alla hade åkt så kröp jag & mamma ner i sängen, vi somnade gott! När jag sedan vaknade så var jag själv i den STORA sängen. Pappa kom och tog upp mig, han skulle göra min iordning. Jag & mamma skulle iväg och titta på Nathalie, hon skulle uppträda på Konserthuset.
Mormor1 & Mormor2 kom och hämtade upp mig & morzan, mamma fick köra bilen. Den parkerades på Heden och jag hamnade i bärselen, det regnade lite så mamma tog upp någon konstig sak som hon höll över våra huvud. Nu kom det inget vatten på mig längre.
Vi kom fram och gick in. Ett jätte stort rum med en massa stolar kom vi in i, det var en massa andra ungar där. Vi satte oss ganska långt bak. till en början satt jag lugnt och fint i mormor1s knä, sedan satte jag och kikade på en tant brevid mig, hon klappade sina händer hela tiden. Nu kom Nathalie upp på scen, hon var jätte duktig, hon var utklädd till spindelmannen. När det nästan var slut så tröttnade jag, mamma gick ut med mig, då lugnade jag ner mig. Mormor1 & mormor2 kom starx efter, vi gick runt så vi kunde träffa Kent & De andra. De kom ut och Felicia var så trött, hon hade somnat.
Vi blev hemskjutsade och jag fick min gröt, klockan hann bli mycket innan jag somnade idag.
Imorgon blir det en intressant dag, vi skall besöka Borås Djurpark!
Kul kul!
Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0