Mitt 3:e Dop!!

Nu har jag varit på mitt 3:e dop. Det var min kompis Vilmers www.vilmerkilefors.blogg.se  tur att få vatten på huvudet. Fikat efteråt var bäst, där var det en massa andra ungar som jag kunde leka med, fast jag trivdes bäst i högen med alla leksaker. En av ungarna använde mig som bänk, jag undrade sååå var som hände när Eddie kom och satte sig på min magen. Som tur är så är jag jätte stark så det gjorde inte så mycket. Jag sa inget iallafall. Eddis mamma & min mamma kom ganska snabbt och tog bort honom. Mina magmuskler orkar ju inte hur länge som helst.
Jag fick även träffa Vilmers mormor, morfar & farfar och farmor. De undrade lite om våran kommande skidresa.
Hade jag kunnat prata så skulle jag berätta att jag & Vilmer kommer att bli sååå snabba i backarna!!   
Tut tut i backen annars får ni tusen hål i nacken...
Vädret ute var strålande, dopen började ta slut och vi tackade för oss och åkte hemåt. Vi alla 3 var så trötta, det blev en liten tupp lur. Mamma vaknade och var rastlös. Hon tog med mig ut på en promenad i det fina vädret, pappa åkte till kontoret för att hämta lite grejer.
Kvällen blev lugn, det serverades gröt och sedan var det säng time!
Hej då på er alla där ute, hoppas att ni har haft en trevlig helg!
Joel

Kommentarer
Postat av: vilmer

Tack för att du var med när jag fick vatten på huvudet! Men du kan väl lova att inte prata för mycket om att jag hade klänning på mej...i alla fall till de söta tjejerna.
// Kram Vilmer

2008-05-06 @ 19:19:33
URL: http://vilmerkilefors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0