Morgon bus....

Jag har busat sååå i morse. Först drog jag ut allt vad jag kom åt i min bokhylla, det blev att ligga saker över hela golvet. Sedan gick jag loss på damsugaren, jag vann brottnings matchen! Efter det har jag käkat på mammas dojjor. & Efter det så krålade jag mig ut i köket där jag var så tyst jag bara kunde. Fick tag i kattmaten och kletade med händerna så mycket jag bara kunde. Mamma kom på mig ganska snabbt och sa:
- nej Joel så där får du inte göra, fyy blää
Ja så här har min dag börjat, får se vad jag hittar på för mera rackartyg....
Bus bus
Joel


Kommentarer
Postat av: Annika

Hehe,nu har mamma att göra,din lille busunge:-)

2008-05-29 @ 11:52:27
Postat av: Eva-Lena

Har du blivit en riktig bus unge :)

Kram

2008-05-30 @ 06:38:01
URL: http://evalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0