Sjukhus besök med morbror & lunch med Mattias!!

Idag har jag & mamma vart med Morbror på sjukhuset. Doktorn skulle försöka att laga Morbrors Stefans knä. Vi följde med in när det skulle ställas rutin frågor, och jag charmade sjukhustanten så mycket jag kunde, hon var ganska rolig för innan jag & mamma lämnade Morbror & sjukhustanten så tryckte hon på min Gunnar (min Blåa Gorilla som låter när man trycker honom på magen) så att han skulle låta. Vi sade hejdå och gick!
Min lunch serverades i sjukhusets restaurang, sedan gick vi vidare till Mattias, vi skulle äta lunch med honom.
Jag satt och kika lite på Mattias innan jag gav honom ett leende. Jag blev oxå sugen på mat när mamma & Mattias åt. Som tur var så hade mamma med sin majskokar och lite annat gott till mig. Majs krokarna kan jag äta hur många som helst. De är jätte bra att hålla i och de låter roligt när jag tuggar på dem.
Nu var lunchen slut och vi sa hejdå till Mattias. Vi kikade lite på Mölndals torg innan vi gick tillbaka till sjukhuset. Jag och mamma lade oss på en filt och mös. Vi fick inte vänta länge fören Stefan ringde och sa att han fick åka hem. In med mig & vagnen i Hippo. Stefan kom och nu hamande vi i den värsta bil kön någonsin. Vi kom fram till Morbror Stefan och Söta Jasmiina var hemma. Inte Ramsi.
Vi hamnade på restaurang, den här gången blev jag inte sugen på något. Efter maten åkte vi hemmåt till oss. Pappa var inte hem när vi kom men det tog inte lång tid innan jag hörde ytterdörren slå igen! Pappa var hemma!
Jag mös lite med pappa innan det var dax för min gröt. Efter det låg jag och busade med mamma & Pappa i den stora sängen.
Somnade ganska snabbt!!
ZZZzzznark Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0