Vad har hänt sen sist??

Jo jag har åkt bil upp och ner till Ställdalen, där var vi på besök onsdag - lördag. Det var jätte långt att åka, fast inte lika långt som till snön & Stöten.
Väl framme så mös vi, var ute i det fina vädret, åt och bara mös vidare. Mamma och jag låg kvar i Ställdalen, pappa bodde på hotell i Örebro. Han var tvungen att jobba!!
På lördagen innan vi åkte hem så svängde vi in en sväng till morfars mamma och hennes gubbe! De bor i ett samhälle som heter Hällefors. Dem hade jag aldrig träffat innan, jag var inte alls rädd för dem, jag log nästan hela tiden.De tyckte att jag var sååå söt "live" Mammas faster & kusin kom oxå förbi en sväng. Dem hade jag träffat innan.
Nu började vår färd hemåt, det gick skapligt, jag gnällde lite för jag blev trött på att få sitta fast spänd så länge. Jag vill ju vara på golvet. Där känner jag min såå fri!!
Jag kom aldrig hem den lördagen, mamma & pappa lämnad av mig hos Faster & Farmor. Mor & Far åkte vidare hemåt, de skulle visst på fest.
Dagen därpå (söndag) så kom mamma & pappa vid 15.00, de hade sovit ut och även passat på att kika på ett nytt boende till oss. Det hade visst var sådär!
Mamma & pappa blev så glada att se mig, de hade saknat mig så himla mycket, jag hade varit snäll mot farmor & faster. Även farmors bror och hans dotter kom på besök. Jag låg på golvet och busade med Farmors bror.
Nu gjordes jag i ordning, vi skulle vidare till mormor & morfar. Morbror Stefan & söta Jasmiina + Roliga Ramsi var oxå där när vi kom fram. Jag fick smaka på lite glass, det var gott i värmen. Tror inte att mamma är så glad över att jag får glass...men ibland ger även hon mig lite gott...
Mormor tränade så med mig, jag fick visa att jag är duktig på att ta mig framåt, jag ålar mig framåt. Ibland blir det lite krypning, jag tränar så mycket jag kan på att krypa.
Vi åkte hem för jag var hungrig. Jag skulle få gröt!
Och det fick jag! *Mums*
Jag ÄLSKAR GRÖT
Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0