Förkyld & Ullared...

Jag har blivit dunder förkyld...tror att jag vet vem som är boven....Men det gör inget!
Dagarna rullar på i en himla fart, på måndag skall vi få nycklarna till våran nya bostad. Lite orolig är jag dock eftersom min pappa skall åka bort så jag och mamma får fixa & dona själva ett par dagar. Har pappa tur så är det färdigt målat när han kommer hem...eller inte.
Just nu håller jag på att trassla upp trasslet som har blivit på min pappas "Joypad" spelkonsoll till datan.
Idag står Ullared på "tapetern". Det pratas om Jul-klappar......
N måste vi göra oss iordning.
Hej hopp alla där ute!
Znoriga hälsningar//

Kommentarer
Postat av: N&F

Ha så roligt i ullared och hoppas du kryar på dej.Kram kram

2008-11-25 @ 10:57:27
Postat av: Ekström

Ha det så kul på ullared =) ta hand om tanterna hehe och krya på dig killen!

2008-11-25 @ 11:34:52
URL: http://emmoo.blogg.se/
Postat av: Louise

Ktya på dej Joel! Kramar!

2008-11-25 @ 16:14:17
URL: http://louiseschyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0