Förra Torsdagen till Idag Fredag....

Ja då var det helg igen...
Förra Torsdagen var jag med Mamma, Annika, Nathalie Felicia & Kent på Åby badet. Det var sååå himla roligt, jag var cool som vanligt. Jag hade på mig mina fina gröna shorts som är ifrån Hawaii. Mamma & jag åkte en jätte lång vatten rutschbana, den var snabb.
Jag fick gå omkring alldeles själv, fast mamma var tätt bakom mig. 2 gånger testade jag på att dyka, det gick inte så bra. Mamma var jätte snabb att plocka upp mig. Jag skrattade nästan hela tiden. Jag hade ett leende när mamma plockade upp mig efter dyk försöken. Jag fick prova på att bada bubbelpool oxå, det var oxå jätte roligt, Varmt och skönt var det. Vet ni en annan sak?? Jag var inne i tjejernas omklädningsrum...hahaha Får man vara där när man är lika stor som pappa tro?? Jag & Felicia blev så trötta det sista, vi var i den bassängen där bebisar badar, där var det ännu varmare. Jag försökta att lägga mig å sova på vattnet.
Vad har jag gjort resten utav veckan då?? Kikat lite på tapeter (igen) Och vet ni en annan sak??
Vi har fått en ny soffa!
Vi har fått en massa saker den senaste tiden.
Tack ALLA NI, mamma & pappa är sååå tacksamma och även jag!
Jag har varit på kalas, där jag fick visa att jag oxå kan vara mindre snäll! Idag till exempel har jag puttat Felicia rak bakåt så hon föll baklänge och slog bakhuvudet i. Jag fick skäll då och det skulle jag väl ha oxå!
Förlåt Felicia.
Ikea har jag hunnit med 2 eller 3 ggr oxå.
Brottas med dammsugaren i säkert 2 timmar i sträck så jag var helt röd och helt genom svettig. Hjälp mamma att packa och städat.
Återkommer snart igen med mera om min vecka som har varit...måste bara komma ihåg det....
Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0