Lördag hela veckan lång till nästa gång...

Jag kan säga Farfar nu!
Vaavaa säger mamma att det låter som, men jag menar farfar.
Lördagen kom och även min Faster, hon passade mig! Mamma & pappa var tvugna att rensa/städa ut/ur våran källarskrubb. Vi hade visst en massa skräp som skulle slängas. Vi vill ju inte ha med oss en massa skräp till Backatorp.
Faster var tvungen att åka, hon skulle till frissan. Farmor & hennes syster kom och passade mig istället. När kvällen kom så kom även Min Faster & Söta Karina på besök igen. Faster var såååå snygg i håret, Karina var oxå söt men det är hon ju alltid. Faster & Karina åkte iväg igen men Faster kom tebax!
Jag visade farmor och de andra att jag kan vara grinig oxå, jag skyller på att jag var trött.
Jag måsta bara passa på att säga tack för att ni kom och passade mig så mamma & pappa fick gjort lite nytta, jag tror inte att de får gjort så mycket när jag är med och hjälper dem!!
Lördag hela veckan lång till nästa gång.....
Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0