Mån + Tis = Dag

Dessa dagar har jag bland annat vart i Nordstan, blev så himla intresserad av ett skylt fönster. Där bakom befann sig två tjejer som höll på att klippa & klistra. Där bakom fanns det även en Dammsugare.
Jag kan säga Dammsugare nu! Erkänn att jag är duktig. Hjälpte även mormor att välja nya glasögon. Hon blev såå fräck i dem.
Hälsade även på morfar & mormor2.
Jag har haft besök utav Annika, Felicia & Mormor2. Även en mamma & en pappa + en liten tjej har varit här och hälsat på. De kikade på våran lägenhet, de har fått erbjudande att hyra den.
Jag har besökt Tuve & Tjejerna + att jag har varit på Thai:en + att jag har åkt buss + att mamma och jag har varit ute och traskat i den härliga vädret som vi har haft idag. Mamma såg så konstig ut, hon hade en lång ful grön kappa på sig, även konstiga gröna stövlar utav gummi.
Ha det så bra där ute i regnet

Dripp dropp
Dripp dropp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0