Överlevde Ullared....

Vi var där i 9 timmar, jag höll modet uppe och var snäll hela tiden. Jag fick springa och busa lite inne i den STORA affären. Mamma var så stolt över mig när jag inte grinade en ända gång.
Jag fick bla en blå pulka. Den har jag fått prövat redan, mamma drog mig i den ute i trappuppgången, hon testade även den i köket....Hon e helt galen.
Igår kon min Faster på besök, även farmor var med en stund. Det var roligt att Faster ville komma och busa & hoppa med mig!!
I morse dumpade mamma av mig redan innan klockan 10 hos Kent & alla hans tjejer. Nattis klädde ut mig, kommer inte riktigt ihåg vad jag skulle föreställa riktigt, kanske var det Askungen & Törnrosa, vet inte om jag skulle föreställa Bell oxå.
Mamma kom tebax efter ett tag, hon hade klippt sig...hon ser inte klok ut, hon har lugg och håret uppe på huvudet står rätt upp. Det är tur att håret växer ut igen!
Vi åkte till Ikea, det blev även ett besök på El-giganten där jag hittade en massa dammsugare. Jag brottades en stund med en av dem. Vi gick även in på Mio, Media Makt & Coop. Efter det åkte vi till Fasters jobb och hälsade på. Efter det åkte vi till Farmor & Faster för att hälsa på där en sväng.
Jag och mamma åkte hem och mös, pappa är borta och jobbar.
Kram & Godnatt//

Kommentarer
Postat av: Louise

Duktig du e Joel som klarade av Ullaredsbesöket! :) Tycker du sak säga till mamma att lägga upp en bild på hennes nya hår! :)Ha de så bra lillkillen!

2008-11-28 @ 16:57:17
URL: http://louiseschyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0