Ingen rolig natt!!

Vaknade vid 02.00 och hade jätte ont...eftersom jag inte kan prata så kunde jag inte berätta för mamma & pappa vart det gjorde ont. Jag blev stel och vred och vände mig tills det släppte, detta upprepade sig säkert 7 ggr. Pappa hämtade Barbro åt mig så jag fick lie annat att tänka på det fungerade sådär, jag kunde säga Barbro och le lite medans jag hade så ont. Tillslut var jag så utmattad och trött att jag somnade hos pappa.
Nu på morgonen hade jag 38 C i feber, jag åt lite lite gröt och några majskrokar men jag har ingen vidare aptit. Tur att farmor skickade med bubbelvatten till mig igår så jag får vätska i mig.
Jag vill bara leka små korta stunder på golvet sedan vill jag sitta i mammas knä och mysa. När jag väl är nere och leker på golvet så är jag sååå klumpig, jag snubblar och gör illa mig hela tiden. Nej Fy Bläää vad det är tråkigt att vara sjuk
Hoppas att jag kan få bli frisk snart.
Ni får ha en trevligare dag än vad jag har!
Snoriga hälsningar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0