Jag börjar att bli frisk!!

Äntligen börjar jag att bli frisk, imorse kunde jag äta min gröt som vanligt (även igår kväll). Det gör inte ont i halsen längre.
Mina utslag på benen är kvar men dem har jag inga problem med.
Men vet ni en annan sak???
Min Bästis Vilmer www.vilmerkilefors.blogg.se har fått något som kallas Vattenkoppor, mamma säger att man kan få prickar på precis hela kroppen och att det kliar. Det låter inte roligt och jag tänker självklart på min bästis, Jag som skulle träffa honom den här veckan. Tur att det kommer många flera veckor framöver.
Sen vill jag berätta en sak till. Jag har börjar att springa/gå på tårna. Mamma skrattar så för hon gjorde likadant när hon var liten.
Idag kommer mormor på besök, hon är ledig ifrån sitt jobb, hon skall jobba hela helgen.
Pappa har åkt långt långt bort, till ett annat land, Italien heter det. Men han kommer snart hem. På söndag får jag träffa honom igen och då skall vi busa & mysa!
Höstiga hälsningar på er alla där ute!!
Kram

Kommentarer
Postat av: Annika

Vad härligt att du börjar bli bättre:)



kram

2008-10-23 @ 10:06:20
Postat av: Vilmer

Hej kompis!!



Det är trist att va sjuk!!! Bra att du börjar bli frisk.

Ja hoppas vi kan ses snart så jag kan springa i kapp med dej!

Kram från prickiga vilmer

2008-10-23 @ 14:02:59
Postat av: Eva-Lena

Vad skönt att du börjar bli frisk. Kanske du och mamma vill ta en fika på stan på onsdag.

Kram på er båda

2008-10-24 @ 20:36:39
URL: http://evalena.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej Joel!

Ja det är nog stor risk att jag blev smittad av dig, men det är lungt lill killen! Tur att man blir frisk igen! hehe

Hur mår du nu då?

Kram Faster

2008-10-25 @ 16:30:54
URL: http://emmoo.blogg.se/
Postat av: Louise

Heej sötjoel!

Hur går de med uppdateringen? :P

Tycker de e dax snart faktiskt :)

Kramar!!

2008-11-03 @ 16:13:57
URL: http://louiseschyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0