Nu Äntligen.....

Skall jag uppdatera.....
Vad har hänt sen sist??
Jo en massa saker, få se nu vad jag minns??
Jag har varit sjuk (feber i 4 dagar, efter det så blev jag prickig) tredagars feber sa de att det var.
Har lyckats att bli sjuk även idag, 39.5 C Tur att Faster ringde mamma så att hon kunde komma och hämta mig så jag fick alvedon och krypa ner i min sköna säng.
Igår var vi och besökte Söta Jasmiina & Morbror Stefan, även Kent & tjejerna var där. Tror att Morbror tyckte att jag var jätte duktig som kunde trycka på & av tv:n alldeles själv. Roliga Ramsi var inte hemma.
Jag och Faster har varit och hälsat på hos min blivande fru Söta Karina, Faster trodde att jag skulle gå själv, det gjorde jag inte så hon fick bära mig hela vägen dit och hela vägen tebax. Tror att hon tycker att jag börjar att bli tung.
Sen har jag visat Farmor & Mormor2 vart vi skall bo, ja vi har köpt oss en bostadsrätt och jag skall få ett alldeles eget rum. Hur kul som helst. Mamma skulle bara visa farmor & mormor2 vart det låg någonstands men Mormor2 fixade så att vi fick komma in och kika i lägenheten, hon är bara för rolig.
Mamma och pappa letar passade tapeter och färg som de skall ha och fixa iordning med. Är det någon som har bra ideer så är de så välkomna här på bloggen. I mitt rum skall det iallafall vara grönt & grått + en graffit vägg. Hur coolt som helst.
I Fredags så fick jag hjälpa till att passa Nathalie & Felicia, Självklart var även mamma, och mina två mormorna med. Det var fullt upp, vi hann iallafall vara ute och gunga en stund.
I Torsdags fick jag äntligen träffa mina kompisar Vilmer, Cecilia & William. Det är så roligt med andra barn, längtar sååå tills jag skall få börja på dagis....eller inte.
Resten av veckan har jag gjort lite av varje.
Jag kan säga Barbro nu och hon är jättte rolig att jaga, synd bara att jag inte får tag i henne, jag börjar visa mer och mer vad jag vill och inte vill. Mamma brukar fråga mig ibland:
- "Vad har hänt med dig Joel" Fast det är bara när jag inte lyssnar och gör tvärt imot det mamma säger.
Hon har börjat att packa ner saker i stora bruna lådor, mamma säger att det är flyttlådor. Pappa han jobbar, spelar innebandy och tränar......
Ja, detta är lite av det jag har gjort den senaste tiden....självklart har jag gjort en massa andra saker men de kommer jag inte i håg just nu....... (hjälp jag håller väl inte på att få mammas "braiga" minne)

Puss & Kram på er alla där ute och ni....om ni tycker att jag har glömt att nämna något roligt eller viktigt så får ni gärna kommentera det här i bloggen...

Kommentarer
Postat av: Camilla & Joel

Kul med uppdatering! är inne och kollar ofta

Synd att du e sjuk igen.

Vart ska ni flytta? Snart dax för dagis? Joel skall börja om två veckor

Ha det gott

2008-10-19 @ 21:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0