Tappat stinget......

Ja det är precis vad jag har gjort. Varken lusten eller tiden räcker till, känns det som.
Nu är jag iallafall tebax och jag kan lova att dagarna bara susar förbi. Det blir bus & lek varje dag. Ibland kommer det hem besök till oss, andra dagar åker vi på besök.
Mamma har ju börjat att jobba lite smått, någon kväll i veckan då & då! Jag blir passad fram till dess att pappa kommer hem och det blir väl ungefär ca 2 timmar. Det går jätte bra för jag vet ju att pappa kommer. Jag blir inte ens ledsen när mamma går. Ganska skönt faktiskt, jag är ju med henne hela dagarna. hahaha Nepp skämt å sido Mamma är bäst! :)
Har det hänt något kul sen sist, jaaa kanske det.... En fin blåvit tröja har jag fått, pappa blev mindre glad. Det var ju mamma som hade köpt den och hon tycker att jag blev ännu gulligare i den.
Jag måste bara säga att jag älskar min katt Lasse, mamma säger att jag överfaller honom minst 5 gånger om dagen. Vaddå jag tycker bara så mycket om honom, jag måste bara få köra in hela mitt ansikte i hans mage, och jag måste bara få dra honom lite i ena benet eller i den härliga långhåriga svansen. (halva svansen brukar vara kvar i min hand)
Det är ganska roligt att jaga honom oxå, han är mindre smart när han hoppar upp i min fotölj och tror att jag inte kan nå honom. Där kommer jag åt honom ännu bättre!! Barbro hinner jag inte ifatt lika lätt, hon e snäppet smartare. Hon springer in i spiraltrappan och eftersom pappa har monterat dit en grind så kan jag inte fånga henne. Attans oxå. Lika bra det kanske för mamma säger att jag skall akta mig för "pittbull Barbro"
Ja ja. Igår kom min Faster & Hennes vän Linda på besök. Mamma & pappa passade på att dumpa mig, de smet iväg ut, de skulle visst kika på bio, vad det nu är.....
Idag har vi varit och hälsat på farfar på hans jobb. Mitt minne är lika "mindre bra som mammas", jag kände inte igen alla människor där, men de var snälla iallafall. Vi cyklade hem och det bjöds på mat, jag fick något med bönor i......ja ni kan bara tänka er hur min rumpa har sagt under kvällen. Pappa har skrattat såååå och mamma har bara sagt:
- du är så lik din pappa
Farmor kom förbi en sväng och sade hej!
Kvällen avslutades med att jag fick äta gröt själv, gissa hur det gick! Formeln såg ut på följade Joel+Gröt själv = dusch

Imorgon skall jag träffa mina kära vänner, Vilmer & Cecilia självklart är deras morzor med!
See You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0