Pappa hela veckan lång....

Japps, nu och två veckor framöver så är pappa hemma med mig.
Det är första gången han e hemma själv med mig.
Vi skall ha sååå himla roligt...
Igår när mamma kom hem ifrån jobbet så gickvi ut  i skogen...såå himla roligt. Mamma lät mig hoppa och busa i nästan alla vatten pölar som vi hittade under promenaden. Sen spelade vi fotboll en liten stund, jag tyckte det var roligaste att kasta fotbollen i vattenpölarna så vattnet stänkte åt alla håll och kanter. Vi testade även klätterställningen på skolgården. Den var lite svår...jag kom inte lika högt upp som mamma och tur var väl det sa mamma.
På vägen hem stannade vi till och plockade Hallon & Rabbarber, mamma surrade något om paj...fast den har jag inte sett röken av..
Det roligast igår var ändå att cykla....jag satt bakom mamma och hon trampade så snabbt att min ena gummistövel ramlade av..tur att jag kan göra mig förstådd nu. Mamma fattade på en gång och stannade cyklen, vi fick cykla tebax och hämta den.
Hej hopp lever pastej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0