Sovit över hos Mormor & Morfar....

Torsdag och spring i affärer.....
Jag & Pappa  tog med oss Farmor & Faster till Freeeport och sedan Kungsmässan....Jag sprang och sprang..
Hemma igen och när vi klev in genom dörren så var mamma redan hemma. Undrar var klockan var??

Igår lämnade mamma och pappa mig hos mormor & morfar för de skulle passa mig idag (fredag). När vi kom dit så blev det bus med morfar och mormor. Jag fick köra min JÄTTE STORA radiostyrda bil som morfar har köpt till mig....lite svårt är det för den krockar överallt...oj oj säger mormor & undrar om det blir något kvar av möblerna. Efter en liten liten stund så kom mormor2 på besök och efter en liten stund till så kom Kent & alla hans tjejer.
Mamma hade gjort gröt till mig & Felicia, vi mumsade i oss den. Måste faktiskt erkänna att Felicia är bättre än vad jag är på att äta mat..hon verkar ju vara hungrig hela tiden...hahahaha
Efter det blev det bus, jag & Felicia sprang och sprang och sprang. Nattis satt i köket och pysslade.
Mamma och pappa åkte hem, jag hade inte tid att säga hejdå.

Hej hopp & Trevlig helg på er alla där ute i Zybervärlden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0