19 hela månader......

Tänk vad tiden går snabbt!
Idag är jag på pricken hela 19 månader. En stor kille.

Min hosta e bättre men jag e inte helt bra, näsan rinner och det killar i öronen i mellan åt. Nu innan jag somnade hade jag 38,5 C i Feber igen. Inte kul. Och vet ni?? Medicinen som jag får har vissa biverkningar. Läkaren berättade inget alls för mig och mamma. Det var tur att tanten på Apoteket berättade att man kunde få hjärtklappningar bla. Fast det var inget farligt och det går över snabbt. Mamma läste på baksidan utav medicinen och där stod det även att man bla kunde bli darrig av den. Och darrig blir jag allt, hjärtklappning har jag inte fått känna på än iallafall. Mamma & Pappa ger mig bara medicinen om jag hostar en massa.

Mitt på dan hade jag ingen feber, mamma, Farmor & Mormor2 drog då en snabbis till Frölunda torg för mamma ville köpa mig en ny vindtät vår mössa och nya fina tunna finger vantar. Jag fick även nya fina strumpor, en ny cool "gubb" keps i jeans. En ny fleece jacka och en ny vinter Jacka till nästa Vinter. Ja e man så snäll som jag är i affärena och e 19 månader prick på dagen så får man en massa saker. Mamma hon bara provar och provar och provar olika klädesplagg på mig och jag vet inte hur många mössor och kepsar jag prövade utan att säga ett ord. När fleece jackan sattes på så var jag bara tvungen att gå till omklädnings för att se hur densåg ut. Den satt som en smeck!
Vi drog oss hemåt, självklart så somnade jag i bilen och när jag sedan vaknade upp så var det utav den där jäk....a hostan. Farmor & Mormor2 var kvar.
Efter en liten liten stund så ser jag i fönstret att Faster Emma kommer gående. Jag å mamma mötte henne i dörren. Precis när dörren hade slagit igen så öppnas den igen. Det e morbror Stefan & Söta Jasmiina som oxå kommer på besök. Det blev bus en liten stund. Sen kom det bästa på hela dagen. Min pappa kom hem. Gud vad jag älskar min pappa!
Han är bäst!

Godnatt alla där ute!!

ZZZZZzzzznark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0