Jo visst lever jag....

Hallåååå.........Här e jag igen!   Jihhhaaa


Sorry att jag har legat på latsidan, det blir så ibland.
Jag mår sådär om jag skall vara ärlig, Jag har åkt på en jätte förkylning. Näsan rinner, vätska i öronen som gör jätte ont, svullen och röd i halsen. Hostar som en tok på nätterna så jag håller hela huset vakna. Men jag leker och busar imellan åt iallafall. Jag har iallfall fått medicin som skall ta bort det mesta utav hostan, hoppas att jag slipper hosta så himla mycket inatt. Mamma säger att det bara är början, det kommer att bli värre med sjukdommar när jag börjar i förskolan. Appropå förskolan så får jag inte börja fören till Hösten. Det är sååå himla långa köer. Det kanske är tur i oturen att mamma är fritidsforskare nu.
Annars rullar allt på som vanligt, busar, äter, bajsar, äter, jagar katterna och en massa andra busiga saker.

Jo vet ni idag? Jag fick träffa tant doktorn idag, jag var så himla duktig tyckte mamma, det var bara  lite obehagligt när tant doktorn tog en öronpinne och vevade runt i min onda hals. Hon stack mig i fingret så att det kom blod, fast det gjorde inte ont och det var inte läskigt alls. Tanten som stack mig i fingret tyckte att jag var sååå duktig så jag fick 2st klister märken ( De klistarde jag upp på min säng) Mamma var sååå Stolt över mig. Mamma berättade för mig att det är inte för att vara elak när docktorn gör sånna saker med mig, det är bara för att hjälpa mig.

Nu försöker jag bara att bli frisk igen så jag kan få träffa mina kompisar och kusiner www.nattisfelicia.blogg.se 
Jo just det. Ni kan gå in på mina kusiners blogg och kika där om ni vill för jag vet att jag finns med på bild där.

Ha det så bra och hopppas att ni alla där ute e friska
Natahlie, du får krya på dig. Älskar dig Naaa!

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Krya på dig Joel och hälsa mamma och pappa :)

Kram

2009-03-17 @ 05:57:01
URL: http://www.evalena.wordpress.com
Postat av: Naa

Söta Joel=)Puss

2009-03-18 @ 12:02:49
URL: http://nattisfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0