Överlevde...

Det är sant! Jag överlevde Ullareds resan. Mamma säger att jag är såå himla snäll. Nattis & Felicia var oxå med. Jag tycker att Nathalie är sååå himla rolig, "Na" som jag kallar henne är min idol!!
Jo, vet ni?? En annan rolig sak som hände! Helt plötsligt när vi e inne i affären så kommer Farmor & även lite senare pappa!!
Och en sak till!! De hade kört med Hippon ända ner till Ullared! Mycket märkligt då jag & mamma har motorvägsförbud med Hippon! Men, men.....
Idag har varit en jätte rolig dag! Mamma, jag, Roliga Emma & min bästis Vilmer har varit i Kärra och badat i simhuset! Det var otroligt kul. Lite försiktig var jag medans Vilmer var helt "galen" som vanligt! Han testade att dyka ett par gånger. Tur att Roliga Emma var så snabb och räddade honom. Vi testade även rutchkanan, den var snabb och lite farlig. Hade man otur kunde det bli "pang" & "aj" i huvudet. När det blev dax att lämna bassängen så hamnade jag & Vilmer i varsin barnstol mitt inne bland alla duschar. Det var oxå jätte kul, vi fick duscha helt själv. Fast det var mest roligt att duscha mamma & Vilmer!!
Vi fikade lite på utsidan sedan drog vi vidare till Ikea. Jag fick testa Vilmers bilbarnstol, Vilmer fick plats i sin räklåda så där hamnade han!!
Väl framme var morzorna hungriga, jag & Vilmer var halv hungriga. Lite mat i magen sedan fick vi gå ner och leka en liten pytte stund!!
Mamma tror nog inte att jag såg, men det gjorde jag! Roliga Emma & mamma Jenny köpte med sig ett 6-pack med nergerbollar, vi blev inpackade i Roliga Emmas brum brum och sedan bar det iväg hem till mig! Vilmer var så trött så han somande innan vi ens var framme. Han fick låna min "Bugga" och sedan såg jag inte Vilmer nägot mer. Jag hamnade i min säng för mamma tyckte att jag oxå skulle sova "middag" Jag kämpade en jätte jätte lång stund och jag hann att göra nr 2 innan jag somnade!
Roliga Emma & Vilmer hade redan åkt när jag vaknade, jag som ville visa Vilmer min nya fin sulky! Jag satt och mös med mamma jätte länge istället!!
Pappa kom hem och sedan rullade kvällen på tills det blev dax för sängen igen!!

I morgon lördag blir det en ny spännande dag för mig! Mamma & Pappa skall på 30-års fest, farfar & Monica skall passa mig då! Jag skall sova över där. Kul Kul!!
Kram kram på er alla där ute & Ha en jätte trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0