Jag har fått Halsfluss.......

Har känt mig hängig ända sedan i onsdags. Feber i 4 dagar och den har passerat 39 C några gånger. Idag ringde mamma och fixade så att jag fick komma till farbror doktorn.
Mamma & Pappa säger hela tiden att doktorn är snäll och att han bara vill hjälpa mig!
*Hhmm* Jag har väldigt svårt att tro dem för det var ju inga sköna saker han gjorde. Och det värsta är att mamma verkar vara på doktorns sida. Hon höll fast mig allt vad hon orkade medans doktorn kikade i mina öron, han vifftade även runt med en lång lång tops i halsen på mig. Blää vad det är mindre skönt. Jag fick sitta hos pappa och gråta ut. Skönt!
Måste ju berätta att när mamma "dopar" mig med febernedsättande så orkar jag leka små stunder imellanåt. Idag har jag bakat, målat & kikat på Teletubies.
Nu skall jag ta och bli frisk så jag kan busa och bestiga nya äventyr. Tyvärr måste jag ta en väldigt otäck medicin 2ggr om dagen i hela 10 dagar!!
Några bra tips så att man slipper eftersmaken??
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0