Idag har jag varit där....

Japps, idag har jag varit med mamma & pappa i vårt nya boende. Det var kanon och jag var sååå himla glad, jag sprang runt och runt. Nästan ingen ajja alls.
Nästan alla kom och hälsade på, faster, farmor, mormor, morfar, farfar & Monica. Det var bara ett par kära som inte kom. Morfar hjälpte pappa & laga alla hål i väggarna, de kletade visst på en grå klet.
Imorgon skall vi dit och fixa & mecka€ hela dage. Pappa e ledig imorgon, fast sen skall han åka bort igen. Till ett land som heter Schweiz som ligger en liten bit bort.
Så det kommer att bli ännu mindre bloggande nu när vi grejjar i vårt nya hem!
Ni får ha det så bra alla därute!!
Kram

Kommentarer
Postat av: N&F

Vi kommer gärna o hälsar på när ni inte har så fullt upp och ni fått iordning:)



kramiz

2008-12-02 @ 10:08:28
Postat av: Camilla & Joel

Oj, vad länge sen jag var inne och kollade här. ser att ni ska flytta, kul! vart? hus?

Joel går nu på dagis, går bra, men e inte glad när man lämnar honom, jobbigt.

Ha det gott

2008-12-03 @ 11:28:53
URL: http://bilddagboken.se/idde74
Postat av: Nicole och Martin

vad spännande med nya hemmet! Hoppas allt går bra med flytten och att vi ses snart! Kramar från Lund

2008-12-03 @ 13:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0