Jag mår bättre! :)

Mitt sjukhusbesök var ganska trevligt, träffade min "rums kamrat" igen, han som skrek hela natten när jag övernattade på sjukhhuset.
Mitt urin såg klart och jätte fint ut, det visade inga bakterier. Snabbsänkan hade börjat att krypa neråt igen vilket bevisar att infektionen oxå e på väg ner. Fast det var inget roligt när de stack mig i min vänstra STOR tån, mamma hade tagit av mig sockarna så blodet ville inte lämna min stortå. De fick sticka mig IGEN, fast i mitt ena långfinger. De höll fast det så hårt och jag gillar inte när någon mod håller vare sig det är hela mig eller om det är mitt finger. Det gick bra iallafall och de fick den mängd blod som de skulle ha! Ett fint plåster på fingret fick jag!
Jag skall tillbaka till sjukhuset på onsdag för ytterligare kontroller. Rutin kontroller säger de!

När jag kom hem så fick jag bada, jag visade farmor vad jag kan sparka med fötterna i vattnet. Sen var hon snäll och hjälpte mamma med att torka mig torr, ta bort smuts i min navel, behandla min svamp i munnen (skäms), smörja in min kropp.
Tack snälla farmor
Nu skall jag vila mig lite, vi hörs snart igen!
Hej hopp Leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0