Inte lika svettigt...

Väckte mamma genom att säga baapppa bappa bappa. Äntligen hörde hon mig. Jag fick komma upp och en ny blöja blev det. Pappa var inte hemma, med han ringde strax efter blöjbytet, han hade sovit gott och var utvilad.
Efter det fick jag mig en tallrik gröt.
Idag hade det oxå varit jätte lugnt, mamma har grejat hela dagen, jag har varit med i tvättstugan ett par gånger, där nere finns det ett jätte stort "handfat" kanske kan jag få bada i det någon annan dag mamma tvättar?? Vi får se, vi får se. Annars har det varit en massa bus på golvet, mamma har övat med mig på att stå, det går sådär, när jag ser något roligt så släpper jag taget. Det är tur att morzan e med annars hade det slutar med ett "pang".
Idag har jag fått smakat på en jordgubbe, det smakade smaskens, och det var lite kul oxå för jag blev helt röd på händerna.
Katterna har fått sin motion även idag, de springer så fort när jag kommer med min gåstol, hahaha. Jag fick tag i Lasse idag när han hoppade upp på en kartong. Ett par gånger fick jag tag i honom och då fick jag hela handen full utav hår, det är tur att Lasse är en så snäll katt säger mamma!! Är jag riktigt nära kör jag in hela mitt huvudet i hans päls, det kittlar så gott, fast när jag gör så så måste mamma vara med och "övervaka" och det går bara att göra så på Lasse för Barbro får jag inte tag i, hon e mycket snabbare.
Nu väntar jag på att min älskade pappa skall komma hem.
Soliga Hälsningar//
Joel


Kommentarer
Postat av: N&F

Visst e de jobbigt med värmen.Man får vara inomhus eller ligga i skuggan i vagnen o sova



kram o puss på dej

2008-06-04 @ 11:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0