Måndags morgon väckte jag mamma.....

Jag har börjat att låta som ett tjej säger mamma, ett ljust gällt skrik, jag lät så i morse så att mamma skulle vakna, och visst gjorde hon det. Jag fick komma upp och det serverades gröt. Efter det blev det övning på golvet, pott skåpet i hallen är så himla roligt, jag kan öppna det och möblera om i det.
Jag busade lite med Lasse oxå, mamma låter lite arg när hon säger:
- var snäll imot Katten, försiktigt Joel!
Jag blir ju jätte glad när jag får tag i honom, och då tar jag i allt vad jag kan! När jag sedan släpper honom så har jag STORA tussar med katthår kvar i mina händer. Katten säger inte så himla mycket, själv är jag jätte glad att jag får tag i honom. Det som är roligaste är att köra in hela mitt ansikte i sidan på honom, men då går han snällt därifrån. Mamma tycker att det är konstigt att han ens vill vara i min närhet. Fast jag tror att det är nära mamma han vill vara!!
Imorgon skall jag iväg på mitt sista läkar besök får vi hoppas. De skall göra den där otäcka gammakamera  undersökningen på mig. De skall alltså sätta in ett tunt fint plast rör under min hud, sedan skall de spruta in ett ämne som utstrålar ett radioaktivt ämne, när detta sker skall de fota mig med en gamma kamera. Detta bara för att se så att mina njurar är friska.
Hoppas bara att de inte glömmer att sätta EMLA salva på mig den här gången. Fast jag tror att mamma har sten koll på det den här gången och hon har lovat att ingen skall få göra mig så illa igen som de gjorde sist.
Mormor är ledig ifrån sitt jobb imorgon så hon skall med och hålla oss sällskap!
Hej hopp så länge!
Trevlig dag på er alla där ute!
*Vink* *Vink*
Joel

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hoppas det går bra på sjukhuset,jag saknar dig, har inte träffat dig på två veckor, älskar dig Puss & Kram Farmor

2008-06-09 @ 23:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0