Seg Fredag & bil krångel!

Hela dagen har varit såå seg idag, när vi väl kom iväg och satte oss i bilen så startade den INTE. Vad skulle mamma göra nu?? Jag tröttnade och somnade. Mamma hade visst fått hjälp av morbror Stefan & söta Jasmiina. De hade startat bilen med start kablar, Stefan fixade det med sin aggresiva gas fot! Hejja Morbror!
Vaknade upp av att en främmande gubbe stod och kikade på mig! Vart var jag nu någonstands?? Mamma skulle framkalla foton och stod inne på on off. Det var kö till foto maskinen.
Mamma fick sina kort och nu bar det av upp till Angered! Vi hämtade upp mormor2 och sedan hämtade vi mormor1 från jobbet. Det beställdes kina mat och sedan fortsatte vi upp till mormor!
Morfar kom hem och han försökte lära mig att krypa, han lyfte upp mig i min snutte filt och föste mig sakta framåt på alla fyra. Det gick faktiskt ganska bra, jag fick upp mina knän under mig och flyttade sakta men säkert mina armar framåt. Blev lite arg för jag kom inte fram så fort som jag ville!
Jag blev så trött efter all träning så jag somnade, vaknade upp en sväng men då låg jaghemma  i min egna säng.

I morgon skall jag vara själv med min pappa hela dagen, mamma skall med farmor & faster på "scrapingbooking träff". Undra vad man gör då?

Trevlig Fredag där ute!
Joel


Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Du kommer få en jätte mysig dag med bara pappa. Massa bus.

2008-03-14 @ 23:00:06
URL: http://www.evalena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0