Besök på Allum!!

Vi hämtade upp mormor innan vi åkte vidare till Allum! Där träffade vi även min Bästis Vilmer & Roliga Emma. Det blev  ett par timmar i de där jäkla affärerna. Fast mamma säger att jag är snäll och duktig när jag är med. Tycker att det är ganska lugnt å sitta och kika i min kärra (den här gången åkte jag i min sulky). Kanske blir jag som min pappa när jag blir stor när det gäller att gå i affärer.
Jag hade på mig min nya fina gula sverige adidas dress på mig eftersom Sverige skulle spela denna kväll. Det var en massa människor som stannade till och kikade på mig, en kille inne på Claes Olson stod bara och tittade på mig och märkte inte att en annan i affären pratade med honom, han ryckte till och sa:
- " ursäckta mig men jag blev så impad av den där söta landslagsdressen, att det finns så små!! "
Vi gick vidare i lite andra affärer jag fick en liten kul dress av mormor, en blåvit randig kortärmad med korta ben!
Tack snälla mormor för den fina dressen!
Mamma säger att jag blev jätte fin i den!
Jag, mormor & mamma blev hungriga och vet ni vad vi gjorde då?? Jo, vi åt! Emma & Vilmer åkte hem och det gjorde vi oxå!
Vi körde hem mormor, när vi nästan var framme så såg jag morfar gröna bil! Vilken tajmning! När vi sedan parkerade Hippo utanför mormor & morfar så kom mormor2 gående uppför backen! Snacka om trippel tajmning! Förstår inte att de alltid kan tajma så??? *hmmm*
Det blev bus med morfar mormor, mormor2 pussade en massa på mig! Vi blev där en liten stund, vi skulle ju åka hem för att kolla på när Sverige spelade fotboll!
Sverige vann med 1-0.
Hejja Sverige Friskt humör //
Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0