En Fulle Rulle Lördag!!

På Lördagen hann vi med en massa saker. Mormor & Morfar kom förbi en sväng på dan. Även Morbror Stefan & Mormor2 kom! Jag fick "göra" fräcka kläder av mormor på min 9-månaders dag. Jag prövade dem och jag blev så cooool!! (Bilder kommer om ett tag!!)
Alla åkte hem utan morbror Stefan! Han stannade kvar med mig. Jag, mamma, pappa & morbror åkte ner till Eriksberg. Vi skulle kika på alla duktiga människor som sprang för sina liv. Vet ni vilka som oxå var där nere??
Jo min bästis Vilmer och hans gulliga föräldrar. Vi stod en stund och kikade på alla springande människor, jag var mest intresserad utav den röda tegelväggen som vi lutade oss imot. Efter en stund blev alla hungriga, vet ni vad vi gjorde då?? Vi åkte förbi en pizzeria och handlade med oss mat, sedan åkte vi alla hem till oss. Alla mummsade och åt fast mammorna fick vänta för jag & Vilmer skulle käka först!!
Vi fick skynda på lite för våran familj skulle ju vidare. Jag skulle ju få träffa min Farfar & Monica.
Äntligen var vi klara för att fräsa imot Partille! Väl framme så var nästan alla där, det var bara Duktiga Martin som saknades. Han hade sprungit det där varvet som alla tjötar om! Tillslut så dök även han upp! Nu blev det mingel och efter det så bjöds det på god mat, jag fick min innan. Alla tyckte att jag var så snäll och duktig. Vid 20.00 tiden så somnade jag. Fick låna Martins säng. Vaknade till mitt i natten, mamma & pappa höll på att sätta på mig kläder, *hmmm* kläder mitt i natten?? Jag fattade ingenting. Som tur var så förklarade mamma att vi skulle åka hem. Jag blev fast spänd i min stol och nu bar det av hemmåt!!
Kram Kram
Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0