Hippo Är Här Hos Oss!!

Idag kom mormor på besök, det var hennes tur att vara ledig ifrån jobbet! Hon hade varit hemma hos oss ett tag när jag vaknade efter min förmiddags tupplur. Jag passade på att visa det nya jag har lärt mig, nämligen att stå på alla fyra och "gunga" fram och tillbaka. Mamma säger att det ser ut som jag "juckar". Och mormor undrade om jag hade lärt mig av pappa....jag fattar inte nått.. vad menar de??
Sen har jag även lärt mig ett nytt läte. Mamma & pappa tycker att det låter som att jag säger nej nej nej nej.....
Senare under dagen blev det ett besök på banken och vi gick därifrån med en postväxel, undrar vad man skall ha den till????.
Vi gick hem och mormor gav mig mat, mamma gick ut för pappa skulle hämta upp henne.
De kom hem snabbt och helt plötsligt klingade det på dörren. Det var farfar som kom på besök, hur kul som helst. Det blev lite bus, verkligen jätte kul att farfar kom på besök.
Han gick för han skulle cykla hem, han är jätte duktig.
Nu fick jag kläder på mig, vi skulle visst köra hem mormor. När vi kom ut så skulle vi sätta in min nya bilbarnstol i en annan bil än pappas volvo!
Det var visst min & mammas nya bil, den såg jätte glad ut. Vi packade oss in i den och nu pruttade vi iväg.
Vi kom fram och morfar, mamma och mormor2 tog sig en provtur!! Jag pappa & mormor gick in! Det blev bara en snabbis hos mormor & morfar. Vi stannade till hos Farmor & Faster en snabbis oxå för att visa den nya mopeden, eller bilen menar jag.
Nu skall jag ZZZova!
Godnatt
Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0