Seg start på dagen avslutades med ett besök på Liseberg

En jätte seg start på dagen. Vi kom inte ut i det fina vädret fören klockan var över 13.00. Då åkte vi ner till Backaplan för vi skulle köpa en dop present till Vilmers dop. Efter det så åkte vi hem för jag skulle ha mat. Väl hemma och jag hade fått min mat så ringde mormor2. Hennes bil ville inte starta, vi fick rycka ut och hjälpa henne. Vi kom dit och mamma hoppade in i Polon. Jag satt ensam kvar i Volvon, varför fick inte jag hjälpa till?? Mormor1, mormor2 och min starka pappa knuffade på mormor2s bil,  mamma satt bakom ratten och brummmm så startade bilen. Mormor2 hoppade in och pappa & mormor1 hoppade in i våran bil. Vi åkte hem till mormor en snabbis, vi lämnade Polon där och åkte vidare till något som heter Liseberg. Inte kunde jag tänka mig att det skulle vara så himla mycket att titta på, gud va kul!! Mormor vann stjärn vinst och fick en massa choklad, pappa vann en boxare(bulldog) till mig och mormor2 vann en elefant till mig. Tack tack!
Nu gick mamma och tjatade om att jag skulle äta igen, innan vi gick in på ett ställe så dök min faster och Söta Karina upp. De följde oxå med in! Karina gav mig mat och det var gott. När jag hade ätit klart och de andra hade fikat klart så gick vi, eller de gick med raska steg imot farfars bilar...*hm* Hur många bilar har farfar egentligen??
Jag skulle få köra en bil, tänk alldeles ensam, faster & Söta Karina skulle åka med. Hur vågade de det??
Vi fick gå in i bilen, som tur var så fick jag sitta i fasters knä (hur skulle jag annars nå fram til ratten) Färden gick jätte bra, mamma tog kort på oss och de kommer in i min blogg om ett tag. Morzan hade inte kameran med sig men som tur var så hade Faster med sig sin.
Efter bilfärden så blev det ett besök hos kaninerna. Jag fick sitta i Tures knä! Han var jätte snäll, han hade grönt mjukt hur över hela kroppen. Fick hjälpa honom med sin morot.
Nu tyckte mamma & pappa att det räckte för dagen.

Kram & Godnatt alla glada blogg läsare där ute!!

Ps imorgon skall jag på ett sånt där dop igen, min Bästis skall bli frälst och få vatten på huvudet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0