Vi kikade på de STORA Duktiga Grabbarna idag!!

Mamma & pappa ville åka och kika på fotbolls landslaget idag. De tränade i Stenugsund. Jag fick snällt följa med. Tyvärr såg jag inget för jag var trött och hade somnat. Mamma & pappa berättade iallafall att de var jätte duktiga. Det var lite kallt för det blåste så. Det var en massa människor där och kikade, vi stannade bara en liten stund.
Vi åkte hem för det var mat dax. Idag gjorde pappa mat. Det blev korv & mos. Jag fick smacka på korven, den var god! Sen blev det en tripp till Backaplan. Det skulle inhandlas en bilbarnstol till pappas bil, mamma & pappa är lata och de orkar inte byta stol fram & tillbaka mellan deras bilar. Vi kom ut med en Britax.
Efter det så tyckte pappa att vi skulle inhandla ett Em-sett. Det Blev ett Adidas ställ till mig & en tröja till mamma & pappa + en svensk flagga att hänga i franska balkongen. Nu är vi klara inför Em och uppladdningen e på topp!!
Vi åkte till Farmor för mamma & pappa skulle sätta in min nya stol i pappas bil! Det blev kanon bra & jag sitter som en Kung i den! Efter det så åkte vi & handlade mat, som vi sedan käkade hos Roliga Ralf. Där stannade vi kvar och tittade på den där låånga Melodifestivalen. Det fotades Em-bilder på mig & min familj. Tyvärr så var jag alldeles för upptagen för att vara med på bild. Jag var mera intresserad av Roliga Ralfs självgående/klippande gräsklippare. Den såg jätte rolig ut, den bara klippte & klippte hela tiden. & när den sedan var trött så hittade den tillbaka själv till sin laddstation. Ha ha vilken rolig sak!
Jag blev trött och jag somnade precis innan Charlotte skulle sjunga sin låt.
Hejja Sverige
Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0