Nu har det hänt....

Två dagar i streck har jag vaknat upp utan att mamma har varit hemma....*snyft*
Mamma säger att hon jobbar, hon är 33 år och har fått sommarjobb på volvo...(de jäklarna som "sparkade henne".)
Iallafall så är det någon som passar mig på dagarna. Det e morfar & mina två mormor:ar. Jag får göra en massa kul, idag har jag gjort sallad till pappa, jag fick riva isbergssalladen och dela gurkan. Sen har jag hjälp morfar att fixa alltandörrarna. Nu går de att öppna snabbt & lätt.
Morfar har hittat blåbärsris på våran uteplats så jag mumsar jordgubbar & blåbär här på dagarna.
Blöjan slipper jag nästan hela dagarna..hahaha morfar var med mig igår på toan när jag gjorde nummer 2 och han hade inte hjälp någon unge på över 23..hahaha.
Om jag skall vara ärlig så e jag faktiskt ganska duktig på att gå på toan..ibland händer det ju olyckor men det verkar de överleva.
Jag härmas oxå...när jag höra någon säga en mening så väljer jag ut ett av orden och så säger jag det. Måndag, tisdag, onsdag,torsdag,fredag, lördag & söndag kan jag säga. och när pappa frågar vad man får på lördag så säger jag doodooo. Eller godis som jag menar.
Den 24:e Augusti när min faster Emma fyller år så skall jag börja på förskolan. Det skall bli såå himla kul.

Mamma & pappa säger att jag har blivit en såå STOR kille, men vaddå?? Det har jag väl alltid varit??!!

En snabb uppdatering på vad som händer i mitt lilla liv!!

Kramar i massor & Trevlig Sommar på er där ute!!


Kommentarer
Postat av: Louise

Kul att du äntligen skriver Joel!

Och mamma och pappa har rätt, du har verkligen blivit stor!

Kramar!

2009-07-08 @ 01:18:44
URL: http://louiseschyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0