Veckan som gick...

Det har varit jätte kul...jag har lekt med mormor, morfar & mormor hela veckan. Tråk mamma har jobbat, fast jag har saknat henne lite.
Mamma tror att jag börjar att bli förkyld eller om det är mera tänder på g. Inte vet jag men mamma tycker att jag har sett "hängig" ut idag och varit lite mindre glad.
Jag pratar jätte mycket nu, Hallååå Hallååå säger jag hela tiden. När morfar frågar vilken fisk han får när han fiskar så säger jag "gädda" och när han sedan frågar hur stora fiskarna är så visar jag det genom att sträcka ut mina armar rakt ut åt varsitt håll.
Idag när mormor & morfar skulle åka hem så sa jag till dem:
- "åka med" Det fick jag inte. Mamma ville att jag skulle stanna hemma.
Innan mamma lade mig i sängen så var jag bara tvungen att fråga om mormor & morfar även skulle komma i morgon. Men mamma sa:
- Nej Joel, inte i morgon. Mamma & pappa är hemma imorgon när du vaknar, och du kan få komma till den stora sängen och mysa och kanske kika på Boilibompa.
Gud vad underbart tänkte jag, mamma pussade på mig och sade godnatt Joel och sov så gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0