Vad har hänt idag??

Vaknat, badat, ätit frukost, fått skäll (hon skällde jätte högt) av mamma, vart på stan med mamma & farmor, hälsat på Faster på hennes jobb, åkte rutchkana, lekt med dockvagn + docka, fått besök av momor1 & mormor2 & morfar.

Om ni undrar varför mamma skällde på mig JÄTTE HÖGT & JÄTTE MYCKET så var det för att jag drog Lasse i svansen så hårt jag bara kunde. Han satt i fönstret och jag ville ha ner honom. Han försökte för sitt liv att vara kvar på fönster brädan. Det slutatde med att han föll ner med ett "pang" i golvet. Jag tyckte att det var såååå roligt och skrattade så mycket jag bara kunde. Mamma hon verkade skälla så mycket hon bara kunde.

Jo, idag har jag lärt mig två nya namn, Nett & Ana....vad tror ni att det e för några namn?
Klura på det ni!!

Snipp Snapp Snopp...

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Trevlig helg Joel med familj.

Kram

2009-03-20 @ 07:25:19
URL: http://www.evalena.wordpress.com
Postat av: Louise

BusJoel.. inte dra Lasse i svansen!

Ha de bra sötprinsen!!

2009-03-22 @ 12:10:39
URL: http://louiseschyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0