Blandade förkylda bilder på sjuklingen...

                 
Måste ju berätta att jag har gjort NR 2 på toan 3 gånger.
1:a kuren pencilin som mamma gav mig spottade jag ut på mitt fina gröna linne!
Jag har börjat att hjälpa Lasse att komma ut igenom altandörren.
Mycket mys i soffan blir det nu när jag är sjuk och det e jag som bestämmer vad vi skall kolla på!!
Nu skall jag sova! Godnatt alla därute, hoppas nu att jag slipper att väcka mamma & pappa i natt. Men det gör ju såå ont i halsen!
Kram

Kommentarer
Postat av: Annika

Vilka fina bilder och vad stor du blitt Joel!

Nattis var varig i ena ögat i morses och nu e de småsvulelt.DE har tydldigen har ögoninflammation på dagis.Men de sa på vc att de smittar inte om de inte varar så hoppas de går över så vi kan ses snart=)



Gratta din mor med!

Kram kram

2009-05-27 @ 08:35:30
URL: http://nattisfelicia.blogg.se/
Postat av: Karina

Vilken cooling du är i din slips t-shirt! :)

2009-06-02 @ 23:11:10
URL: http://omniavincitamor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0